E-mail automations.

We personaliseren, automatiseren en perfectioneren waar we kunnen. Wat e-mails betreft, betekent dat vooral dat we met een dosis denkwerk en een beetje technische assistentie een breed maar zeer gericht publiek kunnen bereiken in de tijd die we vroeger nodig hadden om één mail te versturen.

Wat?

Nieuwsbrief, check-ins, webinar flow via mail

Bereik jouw (potentiële) klanten op regelmatige basis

Koppel een ganse e-mailreeks aan een aankoop

Bereik de juiste mensen!

Ziedoes kent de weg in ActiveCampaign, MailChimp en andere automatiseringsplatformen en maakt je het leven een heel stuk makkelijker, efficiënter én rendemenstvoller. We analyseren verstuurde e-mails op basis van opening rate & inschrijvingen en sturen bij waar nodig. Zo bereik je op het juiste moment de juiste mensen.

Deze dingen moet je weten
over e-mail automations.

Waarom e-mail automations?

Waarom niet? E-mail automations zijn makkelijk, vergeten niks te versturen, verzamelen data en bieden heel wat opties die de ‘oude’ manuele aanpak niet biedt.

Hoe voeren jullie e-mail automations uit?

We starten met een brainstorm, creëren eventueel een design en voorzien inhoud voor de mailing. Alles gaat gepaard met de nodige feedbackrondes. Het uiteindelijke resultaat versturen we. Nadien volgt een evaluatiemoment.

Hoe wordt het resultaat van e-mail automation gemeten?

Elke individuele e-mail is een bron van data. We zien open-rate, click through-rates … en gekoppeld aan je website kunnen we zelfs de sales uit elke mailing in kaart brengen.

Is het mogelijk om een losse mailing-campagne uit te sturen met Ziedoes?

Een eenmalige nieuwsbrief of occasionele campagne is mogelijk, al raden we aan om het beter aan te pakken. Snel even een Excel uit je CRM halen en een mail naar een complete klantenlijst versturen, levert zelden de beste resultaten op. Echte ‘opbrengst’ boek je bovendien door via e-mail niet louter commercieel te werken.

Met welke e-mail automation-platformen werken jullie?

We hebben bij Ziedoes de optie om met MailChimp, ActiveCampaign en Klaviyo aan marketingautomatisering te doen.